Умови обміну та повернення товару

Відповідно до Закону України “Про захист прав споживача” покупці мають право протягом 14 днів з моменту покупки виконати обмін або повернення непродовольчих товарів, придбаних в інтернет-магазині PROVG.ua, за умови виконання всіх норм передбачених Законом.
 

Товари, що не підлягають обміну/поверненню

Відповідно до Закону України “Про захист прав споживача” товар не підлягає обміну чи поверненню, якщо:

* Втрачено чек, який видано споживачеві при купівлі;

* Товар вже був вжитий і має подряпини, сколи або потертості;

* Пошкоджено або відсутня упаковка товару;

* Товар відноситься до переліку товарів, які не підлягають обміну/поверненню.

 

До переліку товарів, які не підлягають обміну/поверненню, належать такі групи товарів:

* Парфумерно-косметична продукція;

* Одноразові матеріали;

* Товари персонального використання (пензлі, набори пензлів, спонжі);

* Товари в аерозольній упаковці;

* Аксесуари для волосся;

* Засоби для догляду за обличчям та тілом.

 

Обов'язково перевіряйте посилку при отриманні на відділенні Нової Пошти на цілісність упаковки, збереження та наявність усіх позицій згідно з чеком. У разі відсутності в посилці товарів згідно з чеком, відразу на відділенні Нової Пошти, зв'яжіться з нашими менеджерами та повідомте про помилкову комплектацію замовлення. Менеджер узгодить подальші дії.

У разі пошкодження посилки та товару в ній під час транспортування, обов'язково відразу на відділенні Нової пошти складіть акт-претензію та повідомте про пошкодження посилки менеджерам на гарячу лінію магазину.

 

Забираючи товар з відділення Нової Пошти, Ви автоматично погоджуєтесь з якістю та комплектацією товару. Переконливе прохання обов'язково перевіряти товар при отриманні. В іншому випадку інтернет-магазин не несе відповідальності за збереження та комплектацію посилки.

 

 Як зробити обмін/повернення товару?

Виконати обмін/повернення товару можна двома способами:

1. м. Київ за адресою Предславинська 57 оф 1;

2. Надіславши товар Новою поштою.

 

При обміні/поверненні товару в магазині менеджер оцінить стан товару та можливість виконати його повернення або обмін на відповідний у рамках закону України. При необхідності виконати повернення менеджер зробить запит до бухгалтерії і поверне кошти готівкою або за реквізитами картки покупця.


При необхідності здійснити обмін/повернення товару через Нову Пошту:

1. Повідомте менеджеру про необхідність здійснити обмін/повернення та причину;

2. Надішліть товар Новою Поштою на дані, які надасть менеджер магазину. Вартість відправки оплачує покупець, за винятком ситуацій, коли виявлено виробничий брак та інші недоліки з вини працівників складу/менеджерів;

3. Менеджери отримають ваше повернення/обмін і перевірять посилку на відповідність правилам обміну та повернення;

4. За потреби обміну - співробітники складу відправляють відповідний товар на ваші дані. При необхідності повернення коштів менеджер робить запит до бухгалтерії. Повернення коштів провадиться протягом 3-х робочих днів.

 

Усі дії, пов'язані з пересиланням товару, який повертається чи підлягає обміну, оплачуються покупцем, крім виробничого браку чи помилок складу.

 

 

ВАЖЛИВО! Виробник залишає за собою право в будь-який момент, без обов'язкового повідомлення, вносити зміни в комплектацію, дизайн упаковки та характеристики, що не погіршують якість товару.

 

Задати питання щодо обміну і повернення товару Ви можете звернувшись на гарячу лінію магазину +38 063 917 72 94