Кінозірка та філантроп Одрі Хепберн була відома своїм фірмовим образом: ретельно підведеними «очима лані», бездоганною шкірою та соковитими кораловими губами. Візажистом, який створив цей культовий лук, був Альберто де Россі, улюбленець Хепберн та інших легендарних акторів того часу, таких як Елізабет Тейлор, Марія Каллас і Ава Гарднер. Хоча де Россі помер у 1975 році, його роботи продовжують жити в таких класичних фільмах, як «Римскі канікули» (1953), «Клеопатра» (1963) і «Шарада» (1963).
Візажист та історик Ерін Парсонс нещодавно знайшла одне з інтерв’ю Де Россі для Vogue 1972 року. «Вперше я нафарбував Одрі Хепберн для «Римських канікул», і відтоді робив їй макіяж для фільмів і фотосесій», – сказав він виданню. «Жінки завжди хотіли її наслідувати. Вони все ще роблять. Вони завжди будуть».
Щодо останнього пункті Альберто не помилився – чи то в 60-х, 70-х, чи в 2024-му – у красі Хепберн є щось магнетичне, що притягує досі.
Де Россі завжди починав із очищення обличчя. «Мило та вода. Деколи шкіра може бути дуже сухою, але, звичайно, є спеціальні мила для такого типу», – пояснив італійський візажист журналістові Vogue.
Для основи Де Россі завжди вибирав нанесення шару тонального крему на обличчя та шию, описуючи це як «легку патину». Щоб отримати подібний фініш, оберіть необхідний відтінок тонального крему PROVG.
Далі візажист обережно припудрював усе обличчя, збризкував його водою Evian, залишав на дві хвилини, а потім промокав косметичними серветками. «Тоді шкіра сяє», – зауважував Альберто Де Россі.
Техніка нанесення макіяжу де Россі була нечуваною до нього, і звучить дещо незвично у 2024 році. «По-перше, я фотографую своїх клієнтів у м’якому світлі, об’єктив спрямований на центр обличчя, без макіяжу», – казав він. «Потім я замовляю величезне збільшення та починаю змінювати дизайн обличчя на фотографії. Я вважаю, що [макіяж] — це не картина, а скульптура. Кольори – це не єдиний елемент».
У випадку Хепберн це означало використання різних відтінків пудри для створення глибини — або контурування до того, як воно отримало свою назву. «Я змішую кольорові пудри і затінюю обличчя, як скульптуру, скроні, щоб уникнути плоского чола, вилиці, лінію щелепи, ніс, підборіддя, залежно від форми обличчя». Сьогодні такого ефекту легко доcягти за допомогою консилерів різного кольору, бронзера та хайлайтера.
Коли справа доходить до культових «очей лані» та густих брів, Де Россі знав, що працює з іконою. «У важливого обличчя повинні бути брови», – казав він. «Навіть якщо вони трохи вийшли з моди». Втішно знати, що навіть Хепберн потребувала трохи помадки для брів або олівця, який Де Россі використовувала економніше, коли вона ставала дорослішою.
«Я дуже емоційний, коли працюю!», – зізнавався Де Россі, особливо коли йшлося про магію, яку він зробив із Хепберн.